Peugeot
PEUGEOT VE YELLOWKORNER, 5 FOTOĞRAFÇIYI GÖZ ALICILIK ARAYIŞINA ÇIKARIYOR!
25.04.2023
  • PEUGEOT VE YELLOWKORNER, 5 FOTOĞRAFÇIYI GÖZ ALICILIK ARAYIŞINA ÇIKARIYOR!

PEUGEOT VE YELLOWKORNER, 5 FOTOĞRAFÇIYI “GÖZ ALICILIK” ARAYIŞINA ÇIKARIYOR!

PEUGEOT, önde gelen sanat fotoğrafları yayıncısı ve dağıtıcısı YellowKorner ile işbirliği yaparak, 5 fotoğrafçının her birine 15’er fotoğraflık, “Göz Alıcılık” vizyonlarını ortaya çıkarabilecekleri bir dizi üretmek üzere fırsat sunuyor. Bu fotoğraflar ekim ayından itibaren YellowKorner galerilerinde ve PEUGEOT’nun farklı ağlarında sergilenecek.

PEUGEOT, görsel sanatlara olan desteğini ve katılımını daha da artırmak için geçtiğimiz haftalarda, 3.PARADIS giyim markasının kurucusu Emeric Tchatchoua ve görsel sanatçı J. Demsky gibi yeni nesil sanatçılarla bir dizi sanatsal iş birliği başlattı. PEUGEOT, şimdi de yetenekli fotoğrafçılara “Göz Alıcılık” vizyonlarını ortaya koyma fırsatı da sunuyor. PEUGEOT bu amaçla, 20 ülkede 130 galeriden oluşan bir ağ ve yellowkorner.com çevrimiçi galeri üzerinden sanat fotoğraflarının önde gelen yayıncısı ve dağıtıcısı olan YellowKorner ile ortaklık kuruyor. PEUGEOT ve YellowKorner, 5 ünlü fotoğrafçıdan, her biri 15’er fotoğraflık bir dizi oluşturarak “Göz Alıcılığı” kendi yaratıcı evrenleri içinde yorumlamalarını istiyor. Bu fotoğraflardan üçü, sanatçı tarafından seçilen PEUGEOT ürün gamından bir modele sahip olacak.

Ortaklığın başlangıcı nasıl oldu?

Fotoğrafçıların çalışmaları, Ekim 2023’ten itibaren YellowKorner web sitesinde, YellowKorner galerilerinde ve Avrupa’daki başlıca YellowKorner galerilerinde, sanatçılar eşliğindeki özel bir gösterimde sergilenecek. Ayrıca fotoğraflar PEUGEOT ağlarında da sergilenecek. YellowKorner tarafından yayınlanan tüm eserlerde olduğu gibi, PEUGEOT ile yapılan işbirliğine ait fotoğraflar da halk tarafından satın alınabilecek. Proje, 20 Nisan’da YellowKorner’ın ortağı olduğu Venedik Uluslararası Fotoğraf Festivali’nde hayata geçirildi. YellowKorner, PEUGEOT’yu festivalin açılış törenine davet etti. Açılış töreninde seçilen 5 fotoğrafçının ortaklığını ve vizyonunu tanıtan bir film gösterildi.

Göz Alıcılık Aktivistleri

PEUGEOT, dünyanın “Göz Alıcılık” ile daha iyi olduğuna inanıyor. Bu, geleceğin tarz, yaratıcılık ve hırsla, insan odaklı bir yaklaşımla hayal edilmesi gerektiği anlamına geliyor. “Göz Alıcılık”, PEUGEOT markasının bugün ve gelecekteki konumlandırılmasının temellerinden birini oluşturuyor. Bu “Göz Alıcılık” konsepti, olağanüstü tasarımın ifadesinden çok daha fazlasını bünyesinde barındırıyor. Görünümün çok ötesine geçen bir ruh hali, bir tavır ve davranış aynı zamanda. Bu hırstan güç alan PEUGEOT, bu iyimser vizyonu desteklemek ve gerçek bir “Göz Alıcılık Aktivisti” olmak istiyor.

KAYDINIZ BAŞARIYLA ALINMIŞTIR

<%-- --%>